dag!:)

ledsen att jag inte skrev någont mer igår men jag har varit hård i magen nu väldigt länge så jag hade problem igår:P
men iallafall idag så tänkte jag vara hemma från skolan men så åkte jag ändå och då så i skolan så hade vi musik mm.

men efter att vi hade ätit lunch så kände jag att jag värkligen behövde komma hem för att det kanske låter konstigt eftersom att man kan gå på toa i skolan men asså det kommer inget så man får sitta länge och så.
så min kompis och jag fick skjus hem av min pappa för hon hade jätte ont i halsen.
och när han hade lämnat av oss så åkte han och köpte medel för att bajsa(sånt som man trycker upp i röven:Phehe)
och nsånt man dricker plus att jag åt tabletter i morrse som inte funkade så nu är jag fullproppad med massor av saker för magen:P fast nu har jag äntligen bajsat:D
hehe,men nog om det:Phaha.

så när jag kom hem så har jag kollat på tv och vilat mig för jag har också varit väldigt trött så det var skönt!:)
kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0