hej:)

så skönt med fredag! men jag funderar på om jag ska göra ännu en ny heather,men ska fortsätta fundera på det:)
men iallafall idag så har jag varit i skolan. det har varit en mysig dag idag:) vi har haft no-so,drama mm.
precis innan lunch så fick vi glasstårta i jättebitar så när det var lunch så var man propmätt men det blev ragmunk så det gjorde kanske inte så mycket:P:) men jag tyckte att det var ganska dumt att vi inte åt glasstårtan innan fast vi slapp ha engelska istället,så det var ju bra:)
efter skolan så åkte jag och min kompis emmy och handlade godis till ikväll och imorgon:)efter det så åkte vi hem till henne men efter ett tag så kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och handlade:)
skriver sen vad jag köpte:p
kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0