hejhej!

ledsen att jag inte har skrivit men det har varit mycket dom hära senaste dagarna!
men iallafall så igår så var jag i forum och köpte 4 tröjor,alla är randiga och 3 av dom är likadana från ginatricot! jag köpte tre för att dom kostade 49kronor st! det var rea på massor av saker:)
så en kostade 149 men nu så fick jag 3 för ett 2kronor biligare pris:P
och sen så köpte jag en randig tröja på hm också för 99kr:)
och så köpte jag en film,heartbreak kid:) eller hur det stavas:P
jag var med hanna i forum.




och idag så var jag först i skolan och där så hade vi slöjd,engelska mm.
och efter skolan så skulle min kompis emmy vara med hanna och då frågade jag om jag också kunde följa med och då frågade sofie om hon också kunde följa med och då kunde hon det så jag,emmy och sofie var hemma hos hanna och vi hade jätte kul!!!:)kanske skriver sen vad vi gjorde:)
kram!♥

Kommentarer
Postat av: Louise

jodå allt e bra med mig :) sjdå?:)

2010-03-25 @ 16:49:28
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/
Postat av: Louise

jodå allt e bra med mig :) sjdå?:)

2010-03-25 @ 16:49:38
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0