heej:)

hej:) nu har jag inte skrivit på typ en vecka men jag har varit sjuk:/inte så kul...
men iallafall så har det KOMMIT HUR MYCKET SNÖ SOM HELST:)
jag och min kompis hanna( www.hannizk.blogg.se ):) vi gick hem från skolan för alla bussar var instälda m p.g.a SNÖNNN:D hehe,men iallafall så bestämde vi oss för att rulla ner för backen:D och så kastade vi våra väskor i snön bredvid diket och så kom det wen bil så jag bara : se upp!!!en bil!!!och vi låg mitt i vägen och hanna hade rullat på mig!så jag bara kastade mig till väskorna och så kom plog bilen och FÖRSTÖRDE vägen för oss så vi kunde inte rulla!!! men iallafall så satt vi oss och kastade snö på vägenxD så att vi skulle kuna rulla:D men efter ett tag så kom plog bilen IGEN!!!HAHAHAHAHA...:D
sen så byggde vi snö koja som vi har typ gjort varje år:D
så nu så sitter vi vid datan:)
ja dt var min efter middagxDhehe...


kramar tessan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0