hej:)

hej,asså jag tycker att det är jätte kul när bloggare har skrivit ett nytt inlägg varje gång man kollar:P:)
men just nu så kollar jag på idol:)just nu så kör calle:Dhan kör final låten:higher:)tror jag den hete iallafall:)
jag tycker att han har varit BÄST:D altsp tänk att i början så kollade han bara ner i marken och höll på att åka ut!!!
och erik då! jag fattade inte att han färgade håret:Phehe,det fattade jag:)han har också förendrats en del men inte lika mycket som calle:P men calle fick stående aplåder:Dhihi men här kommer en bild på erik innan och efter han färgade håret:Dinnan och efter:)skilnad va;Ohehe:)
jag tycker att båda var fina:Ptyp...hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0