hej:)

ja se det snöar ja ser det snöar det var väl roligt hura,nu e det vinter nu är det vinte som vi har önskat hura:Dhihi
DET SNÖAR:D:D:Dså roligt!!!:Doch det stannade också:Dsåå kul:D
jag hoppas att det stanar kvar länge!!!:D men det skulle typ bli jätte kalt här:DJIPPPIIIHHIIHOPP,ÄNTLIGEN VINTER:D och snart julafton:D hihi:D
men iallafall så nu så har jag "bakat":D hihi,det blev hur gått som hälst!!!:D
men så här ser det iallafall ut när Leila bakade det:) Leilas rocky road:) min ser kanske inte precis ut så iallafall:P:) fast ganska lika faktiskt:) om man ska baka det så:
600g kvalitetschoklad 70%
2 påsar dumla kola
2 nävar mini marchmellowsh (fast jag använde stora bara att jag delade på som med händerna i samma storlek)
3dl saltade jordnötter
1dl skaldade pistagenötter

fast jag tog 300g kvalitetschoklad och i en annan tog jag 300g vanlig mjölkchoklad(för jag gillar inte mörkchoklad så mycket:P) så tog jag bara hälfter av alla ingredienser:)
det är vad som det inehåller men om ni vill veta hur man gör(det är jätte enkelt) så gå in på www.recept.nu och så skriver ni: leilas rocky road :)typ:P:)


kramar tessan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0