tjoohoo!

heeeeeiii
alltså jag är inte så glas som jag skriver för jag är fortfarande sjuk. men man kan ju ALLTID LOSSAS!
så kanske jag blir friskare lite fortare
på friday om jag är frisk så ska jag kolla om jag ska köpa en iphone eller nån annan tel!för på min iphone är baksidan borta och framsidan spruken.
jahapp,vad ska ni göra ikväll???? själv så ska jag nog kolla på anna anka söker assistens
skämta men det kanske jag gör men idag så har jag inte gjort nånting knappt eftersom att jag fortfarande är sjuuuk!så alla får vara slavar åt mig
skoja,men jag kan nästan inte resa på mig för allt snurrar då
men jag hoppas att jag blir frisk snart!
oj vad larvigt det blev med alla smillisar men iallafall,hehe.
kram!♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

sv; Okej inget just duschat dd? :D

2010-04-07 @ 20:51:47
URL: http://worldofnelliiee.blogg.se/
Postat av: hanna

heej!!! krya på dig!!!:D hehe:P

2010-04-08 @ 09:37:23
URL: http://hannizk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0