god morgon!

nu så har jag gjort i ordning en ny heather,fast jag har gjort något konstigt så att bilden knappt syns...
men jag ska ändra det sen!:)

men iallafall så:

god morgon!:) det blev lite sent men jag vaknade (blev väkt) jätte tidigt! typ klockan 6 imorrse!!!
så jag kommer nog att var jätte trött ikväll.
men idag så hade jag tänkt att hyra film,kanske skotta lite skulle behövas;)
för shit vad mycket snö det har kommit! det är ju helt sjukt!
fast det är ändå mysigt tycker jag!:)
nu ska jag gå in på forever 21s hämsida!:)
kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

väntar på en fet pizza :D vad har du för dig då??

2010-02-20 @ 12:24:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0