hej!

förlåt för att jag inte har skrivit idag men det är för att jag har varit upptagen och när jag kom hem så har jag varit så trött!!!
men iallafall så var jag först i skolan där så hade vi slöjd mm. men vi skulle ha gympa men taket på gympa salen var nerböjt av all snö så vi fick inte någon gympa...men efter det iallafall så åkte jag och shoppa med kompisar...
jag bytte en tröja och köpte blåa strumpbyxor till maskeraden och köpte en bok för bara 10 kr! stardust! på åhlens!
och efter så har jag bara varit hemma och tagit det lungt efter som att jag är så trött!
men jag skriver mer om ett tag!:)
kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: REBBAN

så vad ska söta du göra för kul imorgon då `? kram

2010-02-13 @ 02:10:21
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0