hej alla!

urs vad usel jag har varit på att blogga den hära veckan!men jag har haft fullt upp och inte orkat blogga!
men iallafall så skriver jag om vad som vi gjorde i romme!

först så vaknade jag super tidigt.sen så kom hanna till mig och så åkte vi till skolan där bussen väntade.
väll där så gick vi på bussen och så åkte vi där ifrån kl 6:30. sen så åkte vi buss i ca 3 timmar!
på bussen så satt jag bredvid hanna. vi hade jätte kul!
vi kollade på film på bussen också! dit var det patrik 1,5 sen nån konstig film som också fortsatte sen när vi åkte hem.
men när vi var där så hyrde vi skidor och sen bar det av!:)
det här var andra gången jag åker skidor (om jag inte åkte när jag var liten!)men jag åkte iallafall en röd bake!
men jag åkte ner en bit på pjäksorna ett tag:P
det gick super fort! för jag ramlade i baken och så tog jag skidorna under armen och åkte på pjäkorna!
det gick så fort tillslut att jag ramlade framlänges och då så tog jag på mig skidorna igen. men iallafall,prova att åka på pjäxorna! det är super kul!om man inte ramlar vill säga...hehe.
sen så åt vi där och efter det så åkte vi i ca 3 timmar till!:)
och sen så gick vi till bussen och åkte hem och var hemma halv 8!:)
det var inte allt från den dagen men det var iallafall så mycket som jag kan skriva;)

så fick vi sovmorgon till idag!
men jag skriver vad vi gjorde idag i nästa inlägg!
så att det inte blir ännu mer att läsa;)
kram på er!♥

åh,vad jag ångrara att inte jag och hanna åkte 5-stols liften upp till toppen...! men men,det får bli nästa gång;)♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

det är en 6-stolslift:O;P

2010-02-17 @ 20:03:11
URL: http://hannizk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0