svar på era frågor!:)

 Hur länge har du blogga? jag tror att jag har bloggat i ca ett år!:)
 Varför startades bloggen? för att "alla" bloggade och det värkade kul!:)
 Vad är din favvofärg? turkos! med fler...:)
 Favvomat? pappas grillade kamben!
 Sommar eller Vinter? båda!
 Lakrits eller choklad? lungt choklad!:)
 Mysbrallor eller jeans? mysbrallor!
 Bulle eller kaka? brår på:P
 Musik eller film? jag är en film människa!:) och musik men ändå mest film tror jag:)
 Vad älskar du mest i ditt liv? min familj!
 favvo affär? just nu tror jag att det är gina!:)
 coolast djuret? hund!
 bästa bloggen (du får INTE välja din egna)? oj! em...kenzas kanske! fast kissies är kul:Phehe.
 saknar du lucas (haha)? om jag gör! haha:P
 ballast i skolan (du får fortfarande INTE välja dig själv)? men lollo!:P det är inte den du tycker:P..hehe.ingen annan än jag!:)haha,men jag vet inte:P 
 var köper du mest dina kläder? på gina nu!tror jag:P
 mac eller pc? jagvet inte men tror pc!:)
 favorit blogg? kenzas tror jag!
 hur många besökare per dag? mellan 10-30!:)
vadskulle du göra om din blogg blev känd o du blev kändis?:) jag vet inte,men kanske....KÖPA ALLT JAG SER:D skoja:Pmen jag vet inte:P

så det var svar på mina frågor!:) men om ni har mer som ni värkligen vill fråga så är det bara att fråga på!:)
kram på er!♥


Kommentarer
Postat av: malin

sv; okej :D

2010-02-08 @ 16:52:30
URL: http://malin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0