forever 21!

god morgon!:)
jag vaknade klockan 8 ungetfär för att hanna skulle komma förbi så jag kunde ge henne en lapp som skulle in till skolan.
för jag är fortfarande sjuk...alltså jag är ganska pig och så men det liksom jobbigt att andas typ och ont i halsen och täppt i näsan..:(
men imorgon så hoppas jag att jag kan komma till skolan!:)
på morgonen här så har jag hållt på med datan och på den så har jag varit inne på www.forever21.com !
dom har skit mycket fina saker!:D
100 saker för bara ca 5,300!!! plus tull avgiften så typ ca 6,000 eller nått!:D
på hm får man ju typ 5 plagg för tusen!
och dom dära sakerna på forever 21 är: väskor,smink,nässesärer,klockor,kläder,nagelak,smycken,(mys)toffler,
sov kläder,pännor,vantar,plånböker,nagelgrejor,smink tillbehör,skor,mm:D
jag kan skriva sen hur mycket det är av varje grej om ni vill:)
kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0