hej!

jag hade ingen data i förgår och igår så funkade den typ inte...
man iallafall så skulle jag ju se på teater med min kusin och morbror...men det fanns inga biljetter kvar...vi skulle se på pippi långstrump.hehe(om ni undrar så är min kusin 4)istället så åkte jag in till stan och träffade dom och så åt vi lunch.sen så åkte vi hem till mig och då så hade vi det bara mysigt och ja åt gott och lekte med Emma(min kusin) och så.
sen igår så började jag att gå upp tidigare för skolan börjar ju snart så måste börja ställa om dygnet...
och så åkte vi och badade på gustavbergs badet. sen så åkte dom till arlanda för att åka hem till sig...:(
sen så var jag bara hemma och så tittade vi på star wars sen=)
hoppas att era dagar har varit bra!=)
kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad mycket du hunnit med allt bra idag?

2010-01-04 @ 12:43:14
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: e s s

sv; Hehe varför då för ? Du sa att du hade det bra på nyårsafton men inte innan... ? x) ha det braa

2010-01-04 @ 16:18:08
URL: http://flumisarna.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 20:25:12
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0