hej!

nu så hag jag tvättat ansiktet:P behöver en liten uppfriskning så att man vet att man lever...;P
mitt hår är super tovigt!bara för att man har legat och varit sjuk:( urs!
tror att jag ska gå och hämta borsten så att jag kan kamma ut det!:)

men imorgon så skulla kanske jag och min kompis hanna åka och shoppa men undra om jag kan det! jag tror inte det för jag har typ 1grad feber eller nått:P
för hanna har också varit sjuk så det kan ha varit jag som smitta henne eller tvärrt om men hon blev sjuk en dag inann men man har ju en förkylning ett tag inann innan den bryter ut!

p.s det var länge sendan jag skrev ett sånt långt inlägg;)

åh,vad jag länktar till sommarn fast vintern är också fin!:)
kram!♥


Kommentarer
Postat av: hanna

krya på dig! igen;)

2010-01-23 @ 13:25:55
URL: http://hannizk.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ser på pojkvännen när han spelar wii :P du då? =)

2010-01-23 @ 14:11:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0